praca-dom ehhhh :/ ...małpy szybciej nauczą się podstawowych przepisów ruchu drogowego...

Czwartek, 31 marca 2011 · Komentarze(2)
Kategoria praca-dom
Po dzisiejszej wyprawie z pracy stwierdzam, że ścieżki rowerowe to pewna trumna dla rowerzystów :/

Samochody robią co chcą. Nigdy nie patrzą podczas skrętów, a jak przez przypadek zauważą nadjeżdżający rower, to i tak nie mają zamiaru zwolnić tylko pchają się na chama.

Wjeżdżam im pod koła, a oni nadal twierdzą, że mają pierwszeństwo i że moja wina, bo w ich mniemaniu nie powinno mnie być na tej ścieżce.

TRAGEDIA !!!

A jak już ochłonę po przejechaniu przez skrzyżowanie i stracę wszystkie nerwy podczas kłótni z kolejnym debilem, to na ścieżce pojawia się starsza babcia, pies, jego kupa, szkło pozostawione przez pijaka i nie sprzątnięte przez miesiąc, albo niereformowalna baba pchająca wózek z dzieckiem prosto pod koła mojego roweru.

Mogłabym jej wsadzić w dupę mój dzwonek, a i tak nie usłyszy.

Zmieniam trasę do pracy.
Wolę jechać dłużej do pracy, okrężną drogą ale na równych prawach z tymi dziadami - kierowcami, zamiast narażać życie swoje i innych nieproszonych bywalców na ścieżce.

Ehhh...

Zgadza się.

Tak naprawdę każdy powinien pojeździć samochodem w godzinach szczytu po Łodzi, rowerem po ścieżce, śmierdziochem - MPK i przejść się po krzywym chodniku do pracy.

Wtedy łatwiej byłoby zrozumieć bolączki pozostałych użytkowników ruchu drogowego.

grapep 16:52 poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Ale się Grażynka wkurzyła...
Od siebie mogę powiedzieć że po 13 latach za 4kółkami wystarczyło na dwa tygodnie przesiąść się na 2kółka żeby zupełnie zmienił się 'punkt widzenia'.

artur80 17:10 niedziela, 3 kwietnia 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ojego